Pla comarcal de dinàmica: Sant Jordi

Dins del Pla comarcal de dinàmica educativa, els dijous 21 i el divendres 22 es realitzaran dues activitats adreçades als centres de primària de la Seu d’Urgell i Castellciutat. Les activitats estan coordinades pel CRP i compten amb el suport de diverses entitats locals i comarcals.

El dijous 21, tot l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial gaudirà d’una sessió de contes dramatitzats a càrrec dels seus autors i il·lustradors. Els contes que s’explicaran són:
On t’amagues, picot? (Ed. Salòria). Amb Mar Hurtado, autora del text i les il·lustracions.
Aquests bolets estan sonats (Ed. Salòria). Amb Mar Hurtado, autora del text i les il·lustracions.
El petit científic malvat (Ed. Merali). Amb Carlo Gallucci, autor del text, i Dani Gómez, autor de les il·lustracions.

El divendres 22, l’alumnat de 6è es trobarà per compartir lectures al pati de la biblioteca Sant Agustí. Aquest any el tema serà  “la notícia que vull llegir en un diari”.  Prèviament, als centres s’han realitzat tallers a càrrec de l’escriptor i periodista Isidre Domenjó i, el dia de les lectures, un jurat format per tres periodistes premiaran la millor notícia de cada centre.