Petits Talents Científics Lleida

Petits Talents Científics és un programa d’actualització científica per a mestres d’educació primària que vol fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat. Enguany la temàtica escollida és Investiguem com funciona el cos humà a primària  (adreçat a docents de cicle mitjà i superior ).

A partir de la formació, es proporciona als centres educatius un seguit de recursos i orientacions pedagògiques per donar suport als mestres a implementar metodologies més participatives i creatives a l’aula.

• El programa consta de 20 hores de formació reconeguda pel Departament d’Educació amb assessorament personalitzat per desenvolupar projectes a l’escola i cloenda on les escoles mostren els projectes.
  • Congrés científic, al maig,  al CaixaForum de Lleida: l’assistència a aquest congrés no és obligatòria.

Llibres de la col·lecció “Petits talents científics”: