NIM: Nodes d’Impuls Matemàtic

Els Nodes d’Impuls Matemàtic (NIM) són espais de trobada per treballar des dels centres educatius per la millora de l’aprenentatge de les matemàtiques.  Els NIM, neixen amb la doble intenció d’acostar activitats engrescadores al professorat per donar-los recursos per portar a l’aula i reflexionar i compartir la pràctica docent.

La formació serà compartida entre la Seu d’Urgell i Puigcerdà, i té dues parts ben diferenciades:
4 trobades presencials de dues hores cadascuna, en format Conferència-Taller:
–Museu de les matemàtiques de Catalunya
— Laboratori de matemàtiques.
–Resolució de problemes.
–Dinamització matemàtica.

12 hores de treball en grups reduïts per dissenyar una activitat d’aula amb l’acompanyament de la persona formadora. Aquesta s’aplicarà a l’aula amb un grup d’alumnes i s’analitzaran aspectes concrets de gestió d’aula i de participació de l’alumnat.

Inscripcions a través de l’enllaç ja.cat/NIM

Museu de matemàtiques de Catalunya. Reptes i propostes per l’aula.
  • Data: 24 d’octubre de 2023 al CRP de Puigcerdà
Laboratori de Matemàtiques. Experimentar i descobrir per aprendre.

• Data: 7 de novembre de 2023 al CRP de l’Alt Urgell
  • A càrrec de l’Enric Castellà i la Silvia Margelí del CREAMAT i Joan Olivé i Pau Balaguer de l’equip de formadors del NIM.
Resolució de Problemes. Gestió d’un problema d’NRICH

• Data: 21 de novembre de 2023 al CRP de Puigcerdà