Microrelats compartits a la biblioteca

El divendres 21 d’abril, l’alumnat de sisè dels centres educatius de la Seu d’Urgell es trobarà al pati de la biblioteca Sant Agustí per compartir la lectura de microrelats escrits a les aules.

Els centres que participaran són el col·legi la Salle i les escoles la Valira, Mn. Albert Vives i Pau Claris. Durant el trimestre l’Isidre Domenjó, escriptor i tècnic de cultura del Consell Comarcal, ha realitzat a tots els grups que participen un taller per explicar les característiques d’aquest gènere narratiu.

Durant l’acte, a més de gaudir de les narracions compartides, un jurat seleccionarà els dos millors microrelats de cada centre i seran enregistrats i emesos per RàdioSeu en el seu programa de la veu dels centres. Els 12 microrelats finalistes rebran també l’obsequi d’un llibre.

Aquesta activitat pertany al Pla comarcal de Dinàmica educativa coordinada pel Centre de Recursos Pedagògics amb el suport del Consell Comarcal de l’Alt Urgell i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.