Dictats Plurilingües: realització de les proves

El dijous 1 de febrer, un total de 138 alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Alt Urgell han participat en el certamen de Dictats Plurilingües que té com a objectiu posar en valor la importància de l’ortografia en l’educació. Els textos treballats estaven en el català, el castellà, l’anglès i el francès i la peculiaritat més destacada és que l’alumnat concursa per parelles. Cadascú redacta el seu text i, en finalitzar, s’han de posar d’acord per presentar només un dels dos dictats.

El concurs és organitzat des del Servei Educatiu de l’Alt Urgell, concretament des del Centre de Recursos Pedagògics; conjuntament amb l’Escola Oficial d’Idiomes, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i l’Associació Llibre del Pirineu.

El lliurament de premis a l’alumnat que ha participat en la vuitena edició d’aquest concurs es farà el 14 de març de 2024 a les 18 h a la sala d’actes del Consell Comarcal de l’Alt Urgell.

Compartim imatges i més informació de l’acte, agraint a tots els participants i el jurat el suport que han tornat a donar per poder dur a terme l’activitat un any més.

Instagram sedalaturgell
Dictats en parella a l’Alt  Urgell (PirineusTV)