Lliurament dels premis del 28è Concurs Escolar de Nadales de l’Alt Urgell

El dimecres 20 de desembre s’han  lliurat els premis del 28è Concurs Escolar de Nadales, que organitza el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i compta amb la participació de tots els centres d’educació infantil i primària de la comarca.

En la modalitat de dibuix hi han participat alumnes de P-3 fins a 6è de primària i s’han presentat un total de 1.518 dibuixos. En la de poesia la participació s’adreçava a l’alumnat de 3r a 6è de primària i s’han presentat 477 poesies.

Els guardons que s’han  lliurat, 27 en la modalitat de dibuix i 12 en la de poesia, han quedat força repartits entre tots els centres.

Tots els dibuixos presentats, inclosos els premiats, estan exposats al vestíbul de la seu del Consell Comarcal fins al pròxim 12 de gener. L’exposició estarà oberta al públic els dies feiners, de les 9 del matí a les 2 del migdia.

Galeria de fotos del lliurament de premis (fons Consell Comarcal Alt Urgell)