L’Institut Joan Brudieu a la final del Certamen de lectura en veu alta

Tres alumnes de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell, Paula Avalle, Eloi Alberton i Adrià Herreros, han quedat semifinalistes en el XIV Certamen Nacional Juvenil i Infantil de lectura en veu alta, que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana conjuntament amb el Departament d’Ensenyament.

Aquesta fase del concurs s’ha realitzat el 19 d’abril a Mollerussa, en el marc del 34è Saló del Llibre Infantil i Juvenil, i ha comptat amb la participació de alumnes de 32 de centres de demarcació de Lleida, en cinc categories diferents. La seguent fase ja és la final de Catalunya i tindrà lloc el 5 de juny a Barcelona.