L’Escola Arnau Mir participa en els Concurs mSchools Students Awards 2017

L’escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs ha participat en la modalitat “La Catalunya del segle XX” – Records i vivències d’un temps passat, que te com objectiu que els alumnes recuperin i recullin documents gràfics i orals del seu entorn proper per mostrar com eren els llocs, persones, històries, costums, oficis, eines, estils de vida, el lleure, la cultura, els jocs, etc. al segle passat.

Al centre s’ha fet un treball centrat en l’estudi de Tost, poble ara deshabitat. Dins del projecte “Apadrinem el nostre patrimoni” s’està estudiant l’església de Tost, la seva arquitectura i elements decoratius però també s’ha investigat per descobrir com era la vida a Tost abans del seu despoblament i s’han cercat antics habitants per conèixer com era la vida en un poble que tenia fins i tot escola en un passat no tan remot i on ara només queden quatre parets sense caure.

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocatlizació Mobile History Map.

Podeu veure la informació recollida al mapa del MHM: