L’ESC Albert Vives finalista dels mSchools Student Awards

S’han publicat els finalistes dels mSchools Student Awards d’enguany en les modalitats Mobile History Map i Scratch Challenge

Entre els finalistes han estat seleccionats dos treballs l’escola Mn Albert Vives de la Seu d’Urgell. Els treballs es titulen “Crazy Dog” i “La història de l’Elena” i són els projectes que ha treballat l’alumnat durant el curs en l’entorn Scratch sota la direcció de la Mireia Alba, coordinadora de cultura digital del centre.

La convocatòria s’adreça als docents i a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària i de 1r i 2n d’ESO dels centres educatius de Catalunya. Aquest any s’han presentat en aquesta modalitat  20 projectes de 15 escoles d’arreu de Catalunya.

Els equips seleccionats hauran de participar de forma presencial en la  jornada de la fase final dels Student Awards del 17 de juny a Barcelona. En aquesta jornada els equips finalistes de cada categoria hauran de resoldre un nou repte que se’ls plantejarà aquell mateix dia.