L’educació en temps de globalització

“L’educació en temps de globalització: Construcció i deconstrucció de l’escola pública catalana” és el primer llibre editat pel Seminari Ítaca d’Educació Crítica. Es tracta d’una anàlisi en profunditat de les transformacions profundes que experimenten els sistemes educatius a causa de les polítiques neoliberals impulsades per les institucions econòmiques internacionals i els governs nacionals. Una anàlisi que abasta elements de caràcter pedagògic, professional, acadèmic i polític. D’altra banda, el llibre també exposa algunes experiències de resistència i propostes d’alternatives a aquesta deriva negativa dels darrers anys.

Aquest llibre, publicat el 2022, ha estat escrit pels membres del Seminari Pep Barceló, Rosa Cañadell, Marc Casanovas, Xavier Diez, Marina Pérez i Escoles Feministes. Està compartit en línia i el podeu consultar en aquest vincle.