La veu dels centres “Esport Blanc Escolar”

El programa bimensual “La veu dels centres” ha dedicat l’emissió del mes de febrer a la campanya d’Esport Blanc Escolar (EBE) que té per objectiu la promoció de l’esquí escolar, en les seves diferents  modalitats, a les escoles del Pirineu.

En aquesta ocasió han participat l’Imma Obiols, tècnica de la Mancomunitat de les Estacions d’Esquí Nòrdic i el Kico Peris, formador del curs per a docents que impulsa el Departament d’Educació. En representació dels centres, hem escoltat a la Mariana Lorenzo (ESC Mn Albert Vives de la Seu d’Urgell), el Joan Barquero (ESC Pau Claris de la Seu d’Urgell), el Pere Olm (ZER Urgellet) i la Carme Pena (ESC Sant Climent de Coll de Nargó), acompanyats d’alumnat que ha compartit la seva visió de l’EBE.

La “Veu dels centres” és una iniciativa del CRP que es realitza amb el suport de ràdioSeu i dels centres de l’Alt Urgell i la Cerdanya. Podeu escoltar el programa al web de ràdioSeu.