La veu dels centres: ‘L’ansietat als centres educatius’

La veu dels centres d’aquest mes d’abril està dedicada al tema de l‘ansietat als centres educatius. Per parlar d’aquesta temàtica s’ha comptat amb professionals d’entitats que la tracten en l’àmbit clínic i representants de centres de la comarca que ens expliquen com es viu en l’àmbit educatiu.

Els participants han estat el Marçal Vinardell, educador social de l’hospital Sant Joan de Déu Terres de Lleida;  la Marta Alet, psicopedagoga de l’EAP Alt Urgell-Cerdanya; l’Ester Sanz, directora de l’Institut la Valira de la Seu d’Urgell; la Meritxell Nieto, coordinadora pedagògica del col·legi la Salle de la Seu d’Urgell i la Maribel Solans, psicopedagoga de l’Institut Escola d’Oliana.

Podeu escoltar el programa a RàdioSeu en aquest vincle.