La veu dels centres: intercanvi de glosa

L’últim programa d’aquest curs està dedicat a explicar l’activitat que sobre la glosa s’ha fet als centres de la comarca. Aquest any la novetat és que ha estat un treball compartit amb centres de la Noguera i el Segrià, en un intercanvi enriquidor que ha volgut crear vincles nous i cercar solucions imaginatives als confinaments forçosos.

Al programa intervenen representants de l’alumnat i  del professorat que han participat en l’activitat. Entre els 13 centres implicats, les parelles que s’han format són ESC Sant Jordi de Lleida amb l’ESC Pau Claris de la Seu d’Urgell, ESC Els Til·lers d’Artesa de Lleida amb l’ESC la Valira i l’INS la Valira de la Seu, la ZER la Coma de Sudanell amb la ZER Narieda d’Organyà i l’ESC la Noguera de Balaguer amb la ZER Urgellet de Castellciutat.

L’experiència ha estat molt positiva i podeu escoltar-la al podcast de “La veu dels centres” de RàdioSeu: