La veu dels centres: IFE de l’INS Joan Brudieu

En el primer programa d’aquest curs, alumnat i professorat de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell han donat a conèixer l’Itinerari Formatiu Específic d’Auxiliar en Manteniment d’Instal·lacions Esportives (AMIE).

A més de parlar del contingut i disseny de l’itinerari, els alumnes que el cursen han compartit les seves vivències sobre aquests estudis nous en la comarca. També han expressat l’esperança de trobar centres per fer les pràctiques i, posteriorment poder treballar, amb les entitats esportives del territori.

En acabar la gravació, s’ha fet una visita per les dependències de RàdioSeu i han pogut conèixer diferents aspectes del funcionament d’una emissora de ràdio.

Aquest programa de la Veu dels centres, és el primer que s’emet en directe des dels espais de RàdioSeu des de l’inici de la pandèmia i podeu escoltar el seu podscat en la següent adreça: