La veu dels centres: Concurs WhatsApp

El dijous 15 d’abril s’ha emès a RàdioSeu un nou programa de La veu dels centres coordinada des del CRP. En aquesta ocasió el tema ha estat el Concurs de WhatsApp relats 2021 Alt Pirineu i Aran i Andorra.

Han participat l’Isidre Domenjó, com a representant de les entitats organitzadores, i professorat i alumnat de quart d’ESO del Col·legi la Salle, l’INS Joan Brudieu i l’INS la Valira de la Seu d’Urgell.

Durant el programa s’ha explicat el desenvolupament del concurs, que enguany celebra la cinquena edició, l’alumnat ha compartit alguns dels microrelats presentats i el professorat ha valorat l’ús que es pot donar a les noves tecnologies per afavorir la creació literària.

Escoltar l’emissió