La veu dels centres: Biodiversitat a les muntanyes

El 18 d’octubre s’ha emès a RàdioSeu el primer programa d’aquest curs de “La veu dels centres”. Aquest  programa radiofònic, coordinat pel CRP,  vol fer difusió de les bones pràctiques i els temes relacionats amb l’educació al nostre territori.

En aquesta ocasió el tema ha estat “Aprenem biodiversitat de les muntanyes” i s’ha centrat en el projecte col·laboratiu iniciat per la Fundació Kílian Jornet entre 14 escoles i instituts del Pirineu, els Parcs naturals del Cadí-Moixeró i de l’Alt Pirineu i moltes entitats del territori per co-crear jocs i materials d’educació ambiental del Pirineu.

Al programa intervé la Núria Burgada, en nom de la Fundació, i docents i alumnat de les escoles Ridolaina de Montellà, Rosa Campà de Montferrer, Portella Blanca de Lles i l’escola de Tuixent.

El podeu escoltar en aquest vincle:  https://www.alacarta.radioseu.cat/programs/laveudelscentres