La veu dels centres: Aprofundiment en matemàtiques

El dijous 19 de gener s’emetrà a RàdioSeu un nou programa de la Veu dels centres, dedicat en aquesta ocasió a l’activitat Aprofundiment en matemàtiques que ha organitzat el CRP Alt Urgell per l’alumnat que gaudeix amb aquesta matèria, amb el suport d’IDAPA.

L’activitat està a càrrec de la Gemma Bastardas, doctora en matemàtiques de la UPC de Manresa, i es porta a terme durant tot el curs escolar en una sessió setmanal de dues hores que es pot seguir de forma telemàtica o presencial. Pot participar alumnat de l’Alt Pirineu, Aran i d’Andorra.

En el programa parlaran la professora i la coordinadora del curs i quatre alumnes dels centres INS Joan Brudieu, INS la Valira, INS Pere Borrell de Puigcerdà i INS d’Aran.