La Marató 2020

La 29a edició de La Marató de TV3, que es farà el 20 de desembre, aquest any estarà dedicada a la Covid-19, amb la intenció de sensibilitzar en benefici de la recerca d’aquesta malalta.

A l’octubre comença la campanya de difusió i sensibilització realitzant-se sessions divulgatives als centres educatius que són impartides per professionals de la salut amb el suport d’un vídeo didàctic.

Aquestes sessions es realitzaran entre el 13 d’octubre i el 20 de desembre i estan adreçades principalment als alumnes de 12 a 18 anys de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius.

Durant la campanya s’enviarà cada divendres un correu-agenda a tots els centres amb el detall de les sessions divulgatives que tenen programades per la següent setmana. Igualment,  La Fundació La Marató farà arribar en format digital el cartell de la campanya i el díptic informatiu a les escoles.

Web de la Marató