L4/ Orientacions per a l’educació digital

Aquest document pretén ser una primera aproximació a la visió pedagògica dels entorns virtuals d’aprenentatge i un full de ruta per l’articulació de nous materials i propostes formatives.

En aquest document es fa referència a:

• Organització i planificació del centre educatiu: Entorns virtuals d’aprenentatge icomunicació amb alumnat i famílies
  • La tasca docent: Recursos per la docència i activitats d’aprenentatge. Recursos i continguts per la docència, activitats d’aprenentatge, seguiment i suportde l’alumnat.
  • Formació, suport i assessorament per tal d’acompanyar aquesta transformació pedagògica i digital.