Jornada per a tutors de les aules d’acollida

El passat dimecres 5 de desembre va tenir lloc una jornada formativa pels tutors d’aula d’acollida organitzada per l’equip LIC de la província de Lleida.

La inspectora Montse Regada va fer l’obertura de la jornada en que es van tractar temes en relació a la normativa i gestió de centre, acollida i acompanyament emocional, metodologia i avaluació.

L’aula d’acollida és un espai on l’alumnat nouvingut adquireix i desenvolupa la competència comunicativa per tal d’accedir al curriculum i relacionar-se amb l’entorn. Actualment, l’Alt Urgell gaudeix de dues mitges dotacions d’aules d’acollida, una a primària i una a secundària. Des de les aules de la comarca, així com des de tots els centres que tot i no tenir aula d’acollida donen resposta als alumnes nouvinguts, s’està realitzant una gran tasca per tal de garantir la igualtat d’oportunitats i l’èxit acadèmic de tots els alumnes.