Jornada “Educació amb l’entorn i desenvolupament rural”

Aquesta jornada, que tindrà lloc el dilluns 29 de juny, vol sensibilitzar la comunitat educativa sobre la importància que té l’entorn en l’educació i el desenvolupament rural, donar a conèixer els recursos generats per alguns projectes Leader a les escoles i generar sinèrgies entre la comunitat educativa, els Grups d’Acció Local i el programa d’Escoles Verdes.

La sessió comptarà amb la participació del Sr. Francesco Tonucci, pedagog de referència i membre de l’Istituto di Scienze e Tecnologie della Cognizione italià, que ens parlarà sobre l’educació vivencial a partir de l’entorn com a eina de desenvolupament rural.

Inscripcions