Jornada “Coeduquem per una societat més igualitària”

El dissabte 14 de gener de 2023, de 9 a 14 hores, es realitzarà aquesta jornada que ha fitxat el debat sobre la coeducació al voltant de dos eixos: la perspectiva de gènere i l’educació afectivosexual.

En primer lloc, cal reflexionar sobre la perspectiva de gènere en els currículums, en els espais educatius, en els usos lingüístics i en les cures en l’àmbit del temps escolar i, específicament, en el paper de les famílies i de tots els altres agents i espais educatius.

En segon lloc, es planteja el paper de l’educació afectivo-sexual en l’escola i la família actuals i del futur com a abordatge de les violències masclistes i via de superació dels estereotips de gènere a fi de facilitar l’orientació i l’expressió de gènere al llarg de la vida.

La jornada està organitzada pel Consell Escolar de Catalunya i es retransmetrà en línia. Té un certificat de formació de 5 hores.

Inscripció a través del següent formulari

Més informació i programa