IX Trobada de glosa de l’Alt Urgell

El dimarts 7 de maig, l’alumnat de vuit centres de l’Alt Urgell es trobaran a la Seu d’Urgell en la IX Trobada de glosa escolar per gaudir d’un matí de corrandes compartides. Nyacres, garrotins i d’altres melodies s’escoltaran en la Sala polivalent del Poliesportiu de la Seu d’Urgell amb l’acompanyament musical del Pep Lizandra i professorat dels centres.

Durant el curs, el professorat de música ha preparat la trobada en el marc d’una activitat del Pla de formació de zona del CRP.  Als centres s’ha treballat  la improvisació, l’elaboració de quartetes, les rimes i les diferents melodies de les corrandes i l’alumnat haurà de superar tres proves d’improvisació a partir d’objectes, paraules o quartetes inacabades.
En aquesta nova edició de la glosa escolar participarà l’Institut Escola d’Oliana, l’Instiut La Valira de la Seu d’Urgell, l’Escola Miret i Sans d’Organyà, l’Escola Sant Esteve d’Alàs, l’Escola de Castell-ciutat, l’Escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs i les escoles Pau Claris i Mossèn Albert Vives, de la Seu.

Aquest acte l’organitza el Centre de Recursos Pedagògic de l’Alt Urgell, amb el suport de l’Ajuntament de la Seu i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell.