Itinerari de natura La Seu d’Urgell-Alàs

El dissabte  23 de novembre, de les 9.30h a les 13.30hes realitzarà la primera sortida del cicle “Itineraris de natura” de tres sortides guiades per conèixer la riquesa natural de l’entorn i poder-lo treballar amb l’alumnat.

Aquesta primera  proposta  és fer l’itinerari de la Seu a Alàs, sortint del pont de la Palanca,  pel costat del riu Segre i fins a l’ermita de la Mare de Déu de les Peces d’Alàs per descobrir algunes problemàtiques ambientals dels Parcs Naturals, fent especial èmfasi a les espècies invasores exòtiques que tenim al nostre entorn. També es mostraran diferents recursos i propostes per treballar amb els alumnes la descoberta i interpretació de l’entorn proper al centre educatiu. Finalment, compartirem experiències educatives i aquells coneixements sobre el medi natural, històric i cultural del Parc Natural del Cadí-Moixeró.

Les tres sortides del cicle les realitzaran tècnics dels parcs naturals de l’Alt Pirineu, Cadí-Moixeró i Muntanya d’Alinyà.