IMPORTANT! Coronavirus: ajornament d’activitats

Seguint les recomanacions del Departament d’Educació  pel que fa a les noves mesures de prevenció per ajudar a contenir el coronavirus:

“El Departament d’Educació insta a la suspensió de tota activitat que organitzin els centres educatius del Departament o qualsevol servei del mateix Departament que no sigui lectiva o curricular, que es faci fora del centre i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament. Les sortides lectives que impliquin un sol centre es poden mantenir. Aquesta mesura de suspensió té efectes sobre fires, trobades, cantades, certàmens, etc.”

Us informem que, des del Servei Educatiu, ajornem aquestes activitats intercentres:

– Dijous 12, xerrada de l’Ivan Caro i lliurament dels premis del concurs de WhatsApp i dels dictats plurilingüe

– Dijous 19, gravació a RàdioSeu sobre el Programa escoles verdes.

– Divendres 20 de març, celebració del Dia de l’arbre per part dels centres de la Seu.

– Dimarts 24, certamen de lectura en veu alta a la Seu d’Urgell.

– Dijous 26, xerrada sobre “La lectura en l’àmbit familiar” a càrrec de la Montse Rollán.

Més informació: http://ensenyament.gencat.cat/ca/actualitat/coronavirus/