Foro global online re.school 2020

El Foro FICTION EXPRESS es farà els dies 24 i 25 de juny en horari de 19h a 21.30h amb diferents taules rodones que ens ajudaran a pensar conjuntament sobre com afrontar l’any vinent amb totes las garanties d’èxit.

Compta amb ponències a càrrec de Carmen Pellicer (Fundació Trilema), Lola Garay (formadora de professors) i David Bueno, entre d’altres. També taules rodones amb docents i representants d’escoles i biblioteques, concretament en Josep Vives, Director de Biblioteques de la Generalitat que és un dels ponents.