Formació Suport Vital Bàsic

El dilluns dia 9 de setembre es realitzarà al CRP Alt Urgell-Cerdanya la sessió de presentació d’aquesta formació per a tots els centres interessats.

Es tracta d’accions formatives que proporcionen habilitats i coneixements al professorat per impartir el programa Suport Vital Bàsic als centres docents en una metodologia didàctica específica i així formar a alumnes de diferents nivells educatius (de 3 a 18 anys) per poder donar una resposta adequada, segons la seva edat, davant d’una persona que ha sofert una aturada cardíaca.

Aquesta actuació sorgeix d’un conveni signat entre el Departament d’Ensenyament i el Consell Català de Ressuscitació  per al desplegament territorial de la formació en Suport Vital Bàsic als centres educatius (primària i secundària) de la xarxa pública dins del currículum escolar.