Exposicions “Ficció” i “Palmira Jaquetti”

Del 6 al 29 de maig, a la Sala la Cuina de la Seu d’Urgell, es podran visitar les exposicions “Ficció” i “Palmira Jaquetti”.

La primera mostra els treballs realitzats, en diferents suports, per les escoles i entitats que han participat dins el projecte col·lectiu Art i escola sobre el tema de la ficció.

L’exposició Palmira Jaquetti” vol mostrar a una de les moltes dones que, des d’un anonimat encara vigent, van contribuir a millorar el nivell cultural del país a partir de les seves inquietuds musicals, literàries, pedagògiques i humanístiques en general. Trobareu informació sobre la seva obra al web del Departament de Cultura.

Per visitar les exposicions en horari escolar cal contactar amb la regidoria de cultura de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.