Exposició “La Ciutat dels nens”

A la sala La Cuina de la Seu d’Urgell es pot visitar fins al 30 de juny l’exposició La ciutat dels nens. La mostra està formada per 70 maquetes d’edificis fets amb fang per alumnes de cicle mitjà de les escoles Mossèn Albert Vives, Pau Claris i Castell-Ciutat (ZER Urgellet), així com de l’Escola d’Art Municipal de la Seu d’Urgell.

Durant el curs el Ricard Lobo, president de la delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes, ha fet xerrades a l’alumnat de les classes participants sobre urbanisme i elements arquitectònics.

Aquesta activitat pertany al Pla comarcal de dinàmica educativa i està organitzada per la delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes (COAC), el CRP de l’Alt Urgell-Cerdanya i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.