Exposició “La ciutat dels infants” 2023: inauguració

El divendres  2 de juny, a la Sala La Cuina de la Seu d’Urgell, s’inaugurarà l’exposició “La Ciutat dels infants” a les 19 h. La mostra està formada per les maquetes de fang sobre edificacions realitzades per l’alumnat de les escoles Pau Claris de la Seu d’Urgell i Castell-ciutat de Castellciutat, a més les creacions de l’alumnat de l’Escola Municipal d’Art.

L’exposició restarà oberta fins al 30 de juny, en horari de dilluns a divendres de 17 a 20 hores, dissabtes de 10 a 14 hores. Per visitar-la amb els centres, s’adaptaran les visites a l’horari escolar.

Aquesta activitat forma part del Pla comarcal de dinàmica educativa i està organitzada per la Delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), el Servei Educatiu de l’Alt Urgell-Cerdanya i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.