Exposició Ficció: materials dels centres

Durant el mes de maig s’han pogut veure, a la Sala la Cuina de la Seu d’Urgell, l’exposició Ficció amb els projectes realitzats en el marc de la proposta Art i Escola, programa que té com a fita promoure i posar en valor la presència de l’art a les escoles.

En la mostra col.lectiva han participat cinc centres de la comarca: l’escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs, l’escola de Tuixent, l’escola Sant Esteve d’Alàs i les escoles la Valira i Pau Claris de la Seu d’Urgell.

A partir de concepte “Ficció”, la interpretació i producció de l’alumnat ha estat molt variada: contes, fotografies, disseny d’objectes, collages… Podeu veure algunes mostres del procés i el resultat en els seus nodes:

Ficció

Un dels projectes d’aquest curs ha estat treballar la proposta sobre FICCIÓ que va proposar l’A-juntament de la Seu.
Quan vam exposar la idea d’aquest projecte el primer que va sortir va ser el que ens sonava sobre CIÈNCIA FICCIÓ. A mida que anàvem parlant, va … Continua llegint Ficció

SUPERPODERS!

Els més petits, a partir del conte de la SuperLola, hem realitzat un petit projecte sobre els Superpoders. Ens hem convertit en Superherois i Superheroïnes, hem vist que és important tenir valentia, força i intel·ligència. Hem pogut imaginar quins poders voldria cadascú i com els … Continua llegint SUPERPODERS!

Res és el que sembla

Escola Pau Claris de la Seu d’Urgell

Exposició de ficció

Hola a tots i a totes!

Els nens i nenes de l’escola La Valira la setmana passada vam anar a veure una exposició de ficció a la sala d’exposicions La Cuina. Hi havia coses molt xules: contes inventats, una taula al revés penjada del sostre, cadires fetes de filferro i benes, dibuixos d’animals inventats, objectes màgics, fotografies que jugaven amb diferents perspectives, dibuixos amb il·lusions òptiques, fotos sobre la pandèmia…

Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé!

Escola la Valira- La Seu d’Urgell