Exposició ‘El Museu és una escola’

El divendres 11 de desembre, a les 19h, a l’Espai Ermengol – Museu de la Ciutat de la Seu d’Urgell s’inaugurarà l’exposició “El museu és una escola” a càrrec de la Glòria Jové.

El contingut de l’exposició és fruit del treball de cinc centres de la comarca: ESC Albert Vives, ESC Arnau Mir, ESC de Tuixent, ESC Castell-ciutat i ESC Sant Esteve a partir d’una activitat del Pla de formació de zona. El projecte educatiu s’ha desenvolupat al llarg del curs 2019-2020  amb la coorganització del Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Urgell, la docent de la UdL Glòria Jové, la col·laboració de l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell i l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat.

Us animem a visitar-la i veure com, a partir dels interessos de l’alumnat i els centres, s’han construït projectes vius en un treball en xarxa  on el museu ha estat un espai d’aprenentatge.