Exposició col·lectiva d’art i natura “Homo Pirenensis”

Fins al 25 de maig es pot veure l’exposició col·lectiva ‘Homo Pirenensis’ a la sala La Cuina del centre cultural Les Monges de la Seu d’Urgell.

En aquest projecte col·lectiu participen diferents centres educatius i entitats socials i assistencials de la Seu d’Urgell i la comarca que han treballat a partir del concepte de “cau” i han elaborat les seves produccions en diferents suports i materials. A l’exposició trobareu dibuixos, vídeos, recull de fotografies, redaccions o escultures amb els que els participants han volgut mostrar el que els evoca la paraula cau.

Els centres educatius implicats aquest curs són l’escola Albert Vives, l’escola Pau Claris i el col·legi la Salle de la Seu d’Urgell, l’escola Rosa Campà de Montferrer, l’escola de Tuixent, l’escola Castell-ciutat i l’escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs. Al llarg del curs els docents participants han rebut assessorament de l’artista Sandra March en el marc d’una activitat del PFZ d’aquest CRP.

Aquesta activitat està impulsada des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament urgellenc, amb la col·laboració dels Parcs Naturals del Cadí-Moixeró i de l’Alt Pirineu i del Centre de Recursos Pedagògics Alt Urgell-Cerdanya i s’emmarca en el Pla comarcal de dinàmica educativa.