Webinar: Els Camps i els Entorns d’Aprenentatge (CdA/EdA)

Els Camps i els Entorns d’Aprenentatge (CdA/EdA) són serveis educatius que treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge significatiu de l’alumnat a través d’activitats didàctiques innovadores vivencials realitzades en entorns naturals, històrics i culturals singulars de Catalunya que contribueixen a la formació competencial de l’alumne.

L’Antoni Bardavio del CdA Noguera; en Víctor Ferreira de l’EdA Canigó; l’Eduard Alegre del CdA Delta de l’Ebre; la Marta Naharro del CdA Valls d’Àneu, el Raimon Amaro del CdA Ripollès i el Miquel Márquez, del CdA Can Santoi, ens connecten amb el nostre patrimoni.