El concurs de WhatsApp als mitjans de comunicació

El dimarts 14 de gener es va realitzar la quarta edició del concurs de WhatsApp als centres de secundària del Pirineu i Aran i Andorra.

Aquest any el tema del microrelat que s’havia d’escriure amb el mòbil era “M’escoltes?” i han participat  uns 900 alumnes de 4t d’ESO o nivells equivalents que estudien a una quinzena de centres situats l’àmbit de l’Alt Pirineu i Aran i Andorra.

L’activitat ha tingut una ampla cobertura mediàtica amb entrevistes, en el moment de la realització del concurs, a alumnat, professorat i membres de les entitats implicades en l’organització del concurs.  Podeu veure algunes de les ressenyes als mitjans:

CCMA – 14/01/2020 RàdioSeu – 10/01/2020

Pirineus TV – 14/01/2020