Directrius IFLA/UNESCO per a la biblioteca escolar

Aquestes noves directrius constitueixen la segona edició de les Directrius IFLA i han estat creades per ajudar els professionals de les biblioteques escolars i els responsables de la presa de decisions educatives en els esforços per garantir que tot l’alumnat i professorat té accés a programes i serveis eficients de biblioteca escolar, proporcionats per personal bibliotecari escolar qualificat.

La traducció d’aquesta segona edició  s’ha impulsat des del Col.legi Oficial de Bibliotecaris i amb la col.laboració dels Departaments d’Educació  i de Cultura i representen, respecte a la primera edició, una actualització del desenvolupament profesional del bibliotecari escolar en el context de la segona década del segle XXI, amb tots els canvis a nivel tecnòlogic. social i cultural que han tingut lloc i que seguirán succeint en un entorn cada cop més canviant.

Properament es lliuraran exemplars als centres educatius.