Dia de l’arbre 2024

Les escoles de la Seu d’Urgell i Castellciutat es trobaran el dia 21 de març al Parc la Valira de la Seu d’Urgell per celebrar el Dia Forestal Mundial. La plantada vol ser un acte didàctic adreçat als nens i nenes perquè coneguin la missió dels arbres i de la vegetació en general del nostre territori.

Durant el matí, la plantada d’arbres es complementarà amb un seguit d’activitats relacionades amb el coneixement de la flora, la fauna i el respecte mediambiental, a més de participar en  l’alliberament d’un rapinyaire. També regaran els seus arbres amb un poema de Marius Torres per recordar que la jornada coincideix amb el Dia Mundial de la Poesia.

La celebració de la jornada és una activitat que s’emmarca en el Pla Comarcal de Dinàmica Educativa que coordina el Centre de Recursos Pedagògic, i compta amb la col·laboració de l’Arxiu Comarcal, l’Escola de Capacitació Agrària del Pirineu, l’Espai Ermengol, els Agents Rurals, la Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet i els Serveis de Medi Ambient i de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.