Dia de la Ciència a les Escoles 2018

En el marc de la 23a Setmana de la Ciència, el dimecres dia 7 de novembre, s’ha realitzat una conferència a l’INS Joan Brudieu de la Seu d’Urgell adreçada a l’alumnat de batxillerat.

La xerrada portava per títol  “Allò que Darwin no va poder veure: l’essencial i invisible microbioma de l’oceà” i ha anat a càrrec de Josep M Gasol, professor d’investigació al CSIC , que ha  introduït a l’alumnat en les teories de l’evolució de Darwin  i ha explicat la importància dels microorganismes marins, com es viu i es treballa en un vaixell oceanogràfic,  la tasca d’investigar l’ADN  i les tècniques de biologia molecular que es fan servir.