Descoberta de la vegetació dels Parcs de la Seu

Dins el Pla comarcal de dinàmica educativa, el Servei de Parcs i Jardins de l’ajuntament de la Seu d’Urgell ofereix dues activitats per conèixer els principals arbres del Parc del Segre i del Parc de la Valira.

L’activitat s’adreça a l’alumnat de tercer i quart de primària i comença amb una explicació i observació de les principals espècies a càrrec de Cristina Urios, tècnica del Servei de Parcs. Posteriorment, amb el suport de quaderns de treball, l’alumnat ha d’identificar diferents espècies d’arbres i classificar les seves fulles.

L’alumnat de l’escola Mn Albert Vives de la Seu d’Urgell és el primer en realitzar l’activitat aquest curs. Podeu veure les notícies que han deixat al seu web sobre les sortides:

ELS ALUMNES DE TERCER AL PARC DEL SEGRE

ELS ALUMNES DE QUART ANEM AL PARC DEL VALIRA