Conversa pedagògica: La Biblioteca, un projecte de centre

Com hauria de ser una biblioteca d’un centre educatiu del segle XXI? Quins principis hauria de seguir? Quines línies de coordinació hauria de tenir amb la biblioteca pública?

Per respondre algunes d’aquestes qüestions, es van trobar en la Vint-i-setena conversa pedagògica: La Biblioteca, un projecte de centre, la Dolors Bundó, Mestra responsable de la biblioteca de l’Escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú; Nati Calvo, Directora de la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà, i Albert Correa, Mestre del Col·legi Sant Andreu de Badalona i membre del grup Biblioteques Escolars de Badalona.

Us recomanem el seu visionat.

1-12-2016-11-12-53-1