Conversa amb Neus Sanmartí

El dijous 2 d’abril des de l’associació Rosa Sensat es va oferir una conversa amb Neus Sanmartí sobre l’avaluació a distància.

En el vídeo següent  podràs escoltar alguna de les seves recomanacions així com exemples  i propostes d’activitats que va oferir. Segur que  les reflexions de la Neus i les respostes que va donar als molts dubtes plantejats pels assistents a la conversa  poden ajudar-nos.

Conversa amb Neus Sanmartí: L’escola a distància: ens preocupa com aprendre o com avaluar? from Rosa Sensat on Vimeo.