Concurs de dictats plurilingües de l’Alt Urgell

El dijous 16 de febrer, alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO dels centres de secundària de l’Alt Urgell, instituts Joan Brudieu, La Valira i Aubenç i el col·legi La Salle, participaran en la nova edició del Concurs de Dictat Plurilingüe, una activitat que s’emmarca dins del Pla Comarcal de Dinàmica Educativa.

Els dictats es faran en català, castellà, anglès i francès. Cada centre ha seleccionat entre dos i quatre alumnes per curs i llengua, organitzats per parelles. Els dictats de tots els cursos començaran a les 10.30h del matí a l’Escola Oficial d’Idiomes

L’objectiu d’aquesta activitat és contribuir a fomentar entre els adolescents l’ús escrit de les diverses llengües d’acord amb les respectives normes ortogràfiques i, alhora, facilitar la interactuació dels alumnes dels quatre centres de secundària de la comarca.

En cada llengua i curs es premiarà el dictat amb menys faltes. El lliurament de premis es farà el 30 de març de 2023 a les 19 h a la sala d’actes del Consell Comarcal.

L’activitat és organitzada conjuntament pel Servei Educatiu Alt Urgell-Cerdanya, l’Escola Oficial d’Idiomes de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i l’Associació Llibre del Pirineu.