Concurs de contes Joles Sennell 2024

Us animen a participar en la convocatòria del Premi Joles Sennell de contes infantils. El termini per presentar els originals acaba el 5 de maig.

Aquest certamen vol fomentar la creativitat i la imaginació en alumnes de 10 a 18 anys i adults; estimular la redacció i composició de textos per a lectors infantils; promocionar la lectura de contes i de textos literaris; motivar a escriure amb la lectura dels contes a través de RàdioSeu, i implicar en un projecte cultural entitats comarcals, centres escolars, llibreries i empreses locals.

Les bases estableixen cinc categories de participació segons l’edat dels autors: categoria A (10-11 anys), B (12-13 anys), C (14-15 anys), D (16-17 anys) i categoria E (a partir de 18 anys).

Els contes que participin en el concurs, de temàtica lliure, han de ser en català, inèdits i no haver estat premiats en cap altre esdeveniment literari. La presentació dels originals s’ha de fer de manera telemàtica. Per a qualsevol dubte sobre la presentació dels contes, es pot contactar amb la Biblioteca Sant Agustí () o bé amb RàdioSeu ().

El Premi Joles Sennell, organitzat per la Biblioteca Sant Agustí i RàdioSeu, compta també amb la implicació del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, el Servei Educatiu de l’Alt Urgell, l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural de la Generalitat de Catalunya, el Departament de Cultura i diverses empreses de la ciutat: Fustes Grau i Grau, Microseu i la Mútua de l’Alt Pirineu. A més, en el certamen hi col·laboren Cinemes Guiu, el Festival de Música Antiga dels Pirineus (FeMAP), la Revista Cadí-Pedraforca, les llibreries 4 Fulls, Carlin-GoPrinters, El Refugi, La Salvat, Papers, MeteoPirineus i Purgimon, a més d’Edicions Salòria, Pepe i Dalda Joguets i la Central de Biblioteques de Lleida del Departament de Cultura.

Bases del Premi Joles Sennell 2024