CodeWeek 2021

Del 9 al 24 d’octubre de 2021 se celebra la setmana de la programació,  Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional als estudiants. Al llarg d’aquests dies es realitzen activitats als diferents països de la UE (centres educatius, clubs de programació…) per afavorir la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

Les iniciatives que feu als centres les podeu fer visibles al mapa que la mateixa organització té al seu web. Per publicar-les utilitzeu en el botó Agregar un esdeveniment.

Enguany, des del Departament d’Educació s’ha organitzat una Jornada Lúdica de programació, “Dissenya la teva mascota virtual”, que tindrà lloc el dimarts 19 d’octubre, en horari de 10-12h. L’objectiu d’aquesta jornada és potenciar i visibilitzar la programació des de totes les escoles de Catalunya.

La jornada es realitzarà en format on-line; es llençarà un repte, i l’alumnat el podrà resoldre en directe, o donar-li resposta fins a finals del mes d’octubre. Durant tot el matí del dia 19 d’octubre, s’aniran realitzant connexions en directe, per tal de donar indicacions per resoldre els diferents reptes, i també, per donar visibilitat i protagonisme a l’alumnat participant de la jornada.

Per participar cal fer la inscripció mitjançant el següent formulari.  (Inscripció oberta fins al dia 18 d’octubre)