Cicle de jornades sobre l’escola rural

El proper 26 d’octubre es farà al Castell de Verdú la primera de les conferències del cicle de jornades sobre l’escola rural amb el títol La cohesió de grup de professionals i la seva relació amb el desenvolupament i l’aprenentatge dels infants, a càrrec del Josep Vilaró (vegeu programa adjunt).

El cicle de jornades s’adreça als professionals de les escoles rurals que incorporen el primer cicle d’educació infantil i també a tots els professionals d’educació infantil interessats.

Podeu fer la inscripció a través de l’enllaç que hi ha al mateix programa adjunt o fent clic aquí (inscripció).