Certamen de lectura en veu alta: finalistes

En la convocatòria del XVII Certamen de lectura en veu alta aquest curs s’han celebrat dues semifinals en format virtuals a la zona.

En la semifinal de primària han participat 9 centres de l’Alt Urgell. En la categoria de “Grumets vermells” el finalista ha estat Roc Cazorla,  de l’escola Rosa Campà de Montferrer i en la de “Grumets verds” l’Oriol Espar de l’escola Miret i Sans d’Organyà.

A la presentació podeu veure l’alumnat participant i el veredicte del jurat, format en aquesta semifinal per Montserrat Lluís, Inspectora de l’Alt Urgell; Teresa Vilaró del Consorci Normalització Lingüística i Núria Salvadó, ALIC Alt Urgell.

La semifinal per l’alumnat de secundària s’ha realitzat en col·laboració amb d’altres centres de secundària del l’Alt Pirineu i Aran.  Els finalistes han estat Martina Monsó de l’INS El Pont de Suert, en la categoria de “corsaris” i Aitor Cierco, Victoria Malgalida i Martina Balada de l’INS El Pont de Suert en la de “Tropa de corsaris”

El jurat l’han format Nicolau Galdeano, Inspector d’Educació; Blanca Capdevila, ALIC Alta Ribagorça- Aran i Pallars; Ricard Castellarnau de Tampanada Ràdio i Raül Prunell del Consorci de Normalització Lingüística Alta Ribagorça.

Presentació de la semifinal de secundària: