Celebrem el Dia de mestre amb Daniel Gabarró

Amb motiu de la celebració del Dia de mestre, el CRP organitza el 28  de novembre una conferència-tertúlia a càrrec del Daniel Gabarró.

Aquesta conferència pretén indagar en els processos mentals i oferir tècniques per a què els equips docents integrin en la pràctica diària la gestió mental, és a dir, ensenyin a pensar a l’alumnat. Es vol donar les claus per ensenyar a pensar en diverses àrees: llengua; matemàtiques; medi; música… Paral·lelament, també s’aborden altres habilitats transversals: ensenyar a escoltar; a regular la pròpia conducta; potenciar l’empatia, etc.

Es tracta d’una sessió introductòria al tema que obre nous horitzons i potencia summament els equips docents, ja que partint de les intel·ligències múltiples i dels diferents estils cognitius s’arriba a orientacions totalment pràctiques per dur a terme en l’aula. La generalització del mètode en tots els cursos i àrees redunda en resultats molt positius per a l’alumnat.