Celebrant el Dia Pi

El 14 de març vam celebrar el dia Pi o Dia Internacional de les Matemàtiques amb una altra activitat lúdico-festiva dedicada a les ciències exactes i a la seva divulgació.

Al Centre Cívic de la Seu d’Urgell, les professores de l’Aprofundiment en matemàtiques van dinamitzar diferents tallers de topologia i de reptes matemàtics amb més d’una vintena d’alumnes. L’acte també va servir de cloenda de la nostra activitat d’ampliació i es va poder seguir des de casa via Meet, per tots els nostres alumnes de l’Alt Pirineu i Aran i per tothom qui va voler.

Compartim algunes imatges i el vídeo de l’activitat. També podeu veure més imatges al web de RàdioSeu