Celebració del Dia del docent

El dimecres dia 5 d’octubre, amb motiu de la celebració del Dia del Docent, des del Servei Educatiu de l’Alt Urgell es va organitzar una xerrada amb diferents docents jubilats de la comarca. Van compartir amb nosaltres les experiències viscudes durant la seva etapa professional, des dels seus inicis fins a anècdotes, els diferents canvis educatius, el món de l’escola rural entre altres temes. Algunes de les qualitats que ens van dir que havien de tenir un docent són: passió, paciència, empatia, tranquil·litat, coherència, ordre, posar límits entre d’altres. Tot un plaer escoltar-los.

Agraïm l’assistència de qui hi vau ser i l’expertesa i l’intercanvi amb els ponents.