CdA de Tuixent, noves activitats a centres

El Camp d’Aprenentatge de Tuixent ha ampliat l’oferta de les seves activitats educatives i també ofereix la possibilitat realitzar-les directament als centres de les comarques de l’Alt Urgell, Solsonès, Berguedà i Cerdanya que ho sol·liciten.

Actualment, disposen de 4 maletes pedagògiques de temàtiques diverses:

• Sals de bany: Es tracta d’un taller adreçat a l’alumnat d’educació infantil.
  • Pomada de calèndula: Aquesta activitat està dissenyada per desenvolupar-se a l’etapa d’educació infantil i primària.
  • Desmitifiquem la bruixa: És una activitat dissenyada per a l’etapa d’educació secundària.
  • Tresors geològics de l’entorn: adreçada a l’alumnat d’educació secundària i batxillerat